Västerås stora sommartillställningar...

Power big meet:

Vi Västeråsare kan vara stolta över denna fantastiksa tillställning. Power meet är faktiskt den största amerikanska showen i världen. Mycket bilar, mycket folk och självklart mycket fest. Hit dras inte bara raggare och bilgalna människor utan även väldigt många ungdomar från hela Sverige.

Hela Västerås kryllar av raggarbilar under den här helgen.
Varje år på sommaren. Ungefär i början på juli.
Ett event över hela stan.

Kommentar: Jag älskar power meet! Försöker ta mig ut varje år. Det är så härlig stämning och det är proppat på alla gator. Underbart!


(Klicka på bild för förstoring)

Väsaterås Vattendrag:

En återkommande festival. En festival som hålls varje år i Västerås City. Karuseller, marknad, spelningar, uppträdanden och en massa glada människor. I juni varje år. Från torsdag till lördag.

Kommentar: Jag älskar denna festival! Ett roligt event för oss ungdomar.

Jag(Emma) med vänner på festivalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0