Välkommen till inspirationen



Hello dear reader!

Jag heter Johanna Jahnstedt och är den som håller i Mat&Dryck sidan i bloggen! Jag antar att jag fick den delen för att jag själv är ute i svängarna och äter..vilket jag trivs med!

Jag går precis som de andra tjejerna i projektet på Rudbeckianska Gymnasiet och syftet med vårat projekt är att inspirera människor i alla åldrar till att hitta på saker. Jag vet av egen erfarenhet att det kan vara svårt att veta vad man ska göra och det är just därför vi har skapat denna sida.

Det som skiljer mig från de andra tjejerna är kanske att jag har bott i USA! Så jag tänkte att jag ska dela med mig lite om amerikanska specialiteter också :)

Mat och umgänge är något som människan alltid uppskattar! Och helst tillsammans med de personer man tycker om! :) Och just därför ska vi inpirera dig till öppnade vyer :)

Welcome!

By the way, har du några frågor eller funderingar etc så får du gärna höra av dig! Slå en pling, skicka ett litet sms eller varför inte ett mejl!

Mail: [email protected]
Tel: 0760-06 66 16


Peace, love and understanding!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0