Hej på er alla glada!


Hejsan!
Jag heter Emma Hellman och tillsammans med Patricia Grosshed håller jag i Nöjen sidan i bloggen. Jag känner mig hemma i den kategorin. Vad vore livet utan nöjen?
Jag är en glad, possitiv och en väldigt spontan liten flicka. Det värsta jag vet är att ha tråkigt.

Jag går som dom andra tjejerna på Rudbeckianska Gymnasiet. Jag vill visa er alla att det faktiskt finns gott om roliga saker att göra i denna stad. Så som nattliv till paintboll. Som sagt nöjen finns det gott om.

Om ni har frågor, funderingar eller tips är det bara att höra av sig. Jag är öppen för förslag.

Mail: [email protected]
Tel: 070-7743 150

Vi ses i dimman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0