Var med och bidra ideér!

Hej alla västeråsare, och alla andra :)

Mitt namn är Sara Kjellgren och är alltså en av oss fem tjejer som går sista året på Rudbeckianska gymnasiet tillsammans med Johanna, Fanny, Patricia och Emma. Vi är alla arton år och går inriktning samhäll. 
Varför jag tyckte att en blogg/sida som ska visa många av de aktiviteter som finns i vår "gurkstad" var ett bra projektarbete, var för att jag själv kan känna att Västerås (som faktiskt är en ganska stor stad) kan kännas ytterst liten ibland. Varför inte då skapa en sida där alla kan få följa med oss brudar på våra favorit sysselsättningar eller om vi provar något nytt, kan ni lätt få en betygsättning av oss!

Jag kommer framförallt att tillsammans med Fanny främst syssla med alla aktiviteter som hör till sport eller friluftsliv att göra!

Jag ser jätte gärna att ni hör av er till mig om tips på aktiviteter som kanske inte är allt för vanliga eller om det är något speciellt du tycker är väldigt roligt/mysigt eller trevligt (behöver inte ha med sport&fritid att göra).

Maila mig på: [email protected]
mobil nr: 0707755732

Efter att ha följt oss kommer ni inte ha idé torka ;) Kanske kommer ni inse att Västerås har ett stort utbud, med hjälp av oss kommer du hitta dessa guldkorn och du ser västerås med nya ögon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0