Välkommen

Hallå i stugan

Jag heter Patricia Grosshed är en väldigt glad, positiv och omtänksam tjej men jag gillar inte att förlora och är en smula envis av mig.
Jag bor på Gideonsberg tillsammans med min familj som består av mamma pappa och en busig lillebror.
Jag går sista året på Rudbeckianska gymnasiet tillsammans med fyra helt underbara pinglor :).
På fritiden jobbar jag på Aros Congress Center och tränar på Friskis & Svettis av all den tid som blir över spenderar jag ihop med mina vänner. 


Jag kommer tillsammans med Emma att prova på det nöjen som Västerås har att erbjuda och sedan berätta för er vad vi tycker om dem.
Nöjen som ska testas är bland annat bowling, shopping, biografer och paintball.

Om ni har frågor, funderingar eller tips är det bara att höra av sig var inte rädd för att ta första steget.

Mail: [email protected]
mobil nummer: 0761-880098


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0